World of Tanks Blitz – zmniejszono „widełki” penetracji

World of Tanks Blitz stał się swoistym poligonem doświadczalnym dla Wargaming. Wszystko za sprawą najnowszej aktualizacji o numerze 4.6, w której pierwszy oraz od niepamiętnych czasów deweloperzy postanowili zaingerować w system losowości gry. Przejawia się to przez zmniejszenie „widełek” penetracji, które normalnie wahają się +/-25%. W najnowszej łatce wartość ta wyniesie +/-15%, a więc szanse na przebicie wrogiego pojazdu zmienią się z 75-125% na 85-115%.

Innymi słowy deweloperzy chcą sprawić, by nasze strzały były bardziej przewidywalne. Nowe „widełki” penetracji oznaczają w skrócie, że gracz dużo częściej będzie penetrował czołg przy szansach „fifty-fifty”, ale już penetracja czerwonej strefy nie będzie już tak częsta, jak to miało miejsce do tej pory. Nie jest też wiadomym, czy nowa mechanika pojawi się w pecetowej wersji World of Tanks. Wszystko na pewno będzie zależeć, jak udadzą się testy na wersji mobilnej.

źródło: wotblitz.eu


MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

7 komentarzy

  1. alpha i omega napisał(a):

    No jeśli zadziała to tak jak myślę to niektóre czołgi wreszcie odżyją choćby jagdpanzer e100 który obecnie ma średni dmg około 800 a zwykle wchodzi po 600 czy może 700 a 850 czy 900 to już święto ale też boję się o takie pojazdy jak przykładowo fv215b 183 gdzie piękne olbrzymie losowanie czasami rekompensuje przegraną bitwę 🙂

  2. klosiu napisał(a):

    „W najnowszej łatce wartość ta wyniesie +/-15%, a więc szanse na przebicie wrogiego pojazdu zmienią się z 75-125% na 85-115%.”

    To bzdura i lepiej to poprawić. To że penetracja pocisku z +-25% zmieni się na +-15% nie oznacza, że szanse na przebicie się analogicznie zmienią. Podejrzewam że od początku miało być tam wartość penetracji zamiast szansy na przebicie, tylko „napisało się” inaczej ;).

  3. Nowaruu napisał(a):

    Ja to bym chciał mieć mechanikę penetracji jak w war thunder

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.