Fanowski Podręcznik Dowódcy Polowego cz. II

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

8 komentarzy

  1. Darrekk napisał(a):

    Jak grasz natarcia, to znasz mapę gdy wybierasz sqad (poza pierwszą). Na CeWukach tak samo, tu to w ogóle z góry wszystko wiadomo, często zna się tez taktykę przeciwnego klanu i gra się pod nią.
    Twierdze na szóstki – tego się nie rozstawia 😉 każdy wie co ma robić.

  2. Hornet napisał(a):

    Kiedy grasz CW to wiesz na jakiej mapie grasz. Gdy grasz natarcie to również wybierasz 3 mapy pod siebie a przed bitwą na obcym terenie również widzisz na jaką mapę Cię rzuca. Jeśli ktoś gra w Klanie to takie rzeczy wie.

  3. AROXvonTUNDRA napisał(a):

    Prosze bez kwasow w komentarzach miedzy czytelnikami 🙂 Ofc pewnie jakas krytyka do mnie bedzie, ale wole to niz wylewanie pomyji na siebie nawzajem kiedy bardzo zainteresowany feedbackiem jestem ;P Teraz jak rzucilem okiem, trafilo mi sie pare literowek w tekscie – przepraszam i nastepnym razem postaram sie go dokladniej sprawdzic 🙂
    Tak jak juz ktos zauwazyl, skupiam sie przede wszystkim na X, chociaz staram sie pisac na tyle ogolnie, aby i na X i na VIII mozna bylo skorzystac (VI praktycznie nie gram nawet na randomach, wiec „nie znam sie – nie wypowiadam sie”).
    Co do trybu gry – skupiam sie glownie na natarciach/ CW. Zwykle potyczki na twierdzy maja inna mechanike, na ktora w wiekszosci przypadkow trzeba wypracowac swoj unikalny „sposob doboru skladu”. Ciezko napisac o przygotowaniu do bitwy, jak nie wiemy na jakiej mapie 🙂 Jednak potyczki to najlepszy sposob na zapoznanie sie mniej-wiecej z obecnie stosowanymi taktykami oraz aby sprawdzic na ktorych mapach polowy czuje sie lepiej, a na ktorych gorzej. Do tego potyczki ucza bardzo waznej rzeczy – szybkiego myslenia. O tym bedzie w kolejnej czesci poradnika, ale w skrocie: w trakcie bitwy ma sie doslownie pare sekund na decyzje. Czesto ta decyzja moze zdecydowac o wyniku bitwy – potyczki pozwalaja trenowac w praktycze takie szybkie decyzje i sprawdzac, co dziala a co nie.

    • andreas napisał(a):

      Rozstawiałem różne klany i dobre i słabe. Uniwersalna porada odnośnie CW – zanim coś zaczniesz, zobacz jakie masz czołgi – czy np. nie masz graczy z niegrywalnymi czołgami, jak ludzie na nich grają (u mnie BC + LT min. zielony WN, medy min. żółty i średni DMG zbliżony do HP czołgu) i dopiero wówczas myśl nad tym, jaką mapę rzucić i jaką taktykę dobrać. Jak nie idzie – odpuść sobie mapę, weź inną.
      Zapamiętaj / zapisz kto daje ciała na danym czołgu i po prostu nie pozwalaj mu na nim grać. Z czasem wykrystalizuje się lista graczy, którym można zaufać, że nie zlamią.
      Ja osobiście w „żółtych” klanach wyleczyłem się z taktyk wymagających więcej skilla / trudnych do grania czołgów (np. magazynki) od graczy, bo nie wychodziło.

  4. Hornet napisał(a):

    Kolega opowiada tutaj o bitwach na X kach. Fajny artykuł.

  5. Czołgiem napisał(a):

    SPG jako pierwsze skrzypce? Nie zauważyłem. Może jestem noobem ale na T6 i T8 bardzo rzadko widać SPG raczej masa T34-85M, Kromki, Type64, a T8 to najczęściej królestwo Defendera/IS-3 i Löwe…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.