Q&A ze streama deweloperów 13-12-17

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

17 komentarzy

  1. Vandal napisał(a):

    Gra rozwijana jest częściowo w C++ no to przepiszcie na delphi i odrazu wam sie usprawni mm
    Mogę zdradzić, że bardzo ciekawe wydarzenie odbędzie się podczas okresu tegorocznych świąt.<< napierdalanie premkami co dziennie plus random w paczkach za nasza kase… szczerze niezły tryb zawsze mozesz sie w kurwic ze za 100 zl zadnej premki.
    A teraz do rzeczy. Wszystkie premki co sa do kupienia kazdego dnia odstaja od reszty to juz tylko pojazdy kolekcjonerskie bardziej dla psychopatów z rodziny łowcy głów zabijajacych przy pełni ksiezyca. A co do scorpiona i defendera, to na dzien dobry bitwy randomowej kazdy to leje (i to jest jedyna chwila kiedy druzyna jest zgrana)
    Z tego co przeczytalem to wielkie pierdolenie jedyne co bylo tresciwe ze beda nowe pojazdy premium co kazdy wie i o ze wg wyciska na siłe graczy na X tiery czyli napewno szykuja XI tier co widac po lidze i 30×30 a balans 6-8 nieprzejdzie bo wtedy premki zniszczą gre
    Ja mam jedno pytanie. Gdzie nigdzie nie pada co z kontem premium kiedy dostanie bafa bo na razie to jest obciach nawet na X dla przecietniaka to groszowe sprawy na zysku i kiedy zmienione beda dopalacze z czasu 2h naprzykład 30 bitew skoro Minsk narzeka ze ma biedny net i przerwy to dlaczego nie zniweluja czasowego na sztuke??? a tak ogolnie jak którys napisał. Co Wy bierzecie? Podzielcie sie! Ja tez chce miec taki burdel w mózgu i kłamać jak z nut

  2. retts napisał(a):

    A ja myślę że RNG jest za dużo w tej grze. Pena na dziale, obrażenia to już dwie statystyki, kolejne dwie na pociskach a nikt nie wspomina słowem nawet o tym jak randomowy ping na to wpływa, w związku z czym za dużo jest losowości w tym wszystkim. Tymczasem w prawdziwym życiu nie ma czegoś takiego, owszem są warunki atmosferyczne, materiały itp. ale gra tego nie uwzględnia bo to nie jest symulator i brak takich efektów. Dlatego RNG powinien być skierowany na to w co celujemy a nie manipulować siłą ognia danego pojazdu zupełnie z dupy bo z reguły właściwości fizyczne obiektów i materiałów tak drastycznie się nie zmieniają.

  3. Anonim napisał(a):

    Nie jest to trudne , chyba każdy z was programował trochę w C++ (po za tym Wargaming ma wielu zdolnych programistów i zapewne wiedzą jak napisać kod który im pasuje ).

  4. Janusz napisał(a):

    Najbardziej zgniłem przy odpowiedzi z amunicją premium, że różnica jest minimalna… XD

  5. Piotr napisał(a):

    Oczywiście mają narzędzia by manipulować RNG czy MM, ale nie sądzę by to robili. Kłamstwo jest jednak ewidentne. Boty? To zawsze był drażliwy temat dla WG. Gwałty? Śmieszna odpowiedź. Ale przynajmniej przyznali, że średnio bitwa trwa teraz 4-5 minut. Niektóre pojazdy, by dojechać do jakiejś miejscówki, potrzebują około 2 minut. To mówi wszystko. W najlepszych latach gry średni czas bitwy wynosił 7-8 minut i to było w miarę rozsądne. Sami sobie strzelili w kolano, bo ludzie tych „dynamicznych” nawalanek nie lubią, ale panowie z WG upierali się, że zdynamizują rozgrywkę. No i mają, co chcieli.

  6. Suchy149 napisał(a):

    „Największym problemem związanym z błędem chatu było to, że nic po prostu o nim nie wiedzieliśmy. Sprawa by została szybko naprawiona, gdybyśmy dostali jakikolwiek feedback od graczy.”
    No pewnie wcale tego nie zgałaszałem 10 razy bo ciągle odpisywali: „Pracujemy nad tym”.

  7. Anonim napisał(a):

    A co z penetracją podstawowa is-6

  8. AKS napisał(a):

    A w komentarzach dokładnie jak to zostało zauważone w odpowiedziach – płacz trwa nadal

  9. Ryltar napisał(a):

    ” +/-2 daje dużo większą możliwość doboru zawodników. Podczas jednej walki jesteś na topie, podczas gdy w następnym meczu możesz wylądować na dole tabeli.”

    No tak bo 8 tiery nie siedzą prawie ciągle na dychach.

  10. Tomek.Z napisał(a):

    Koleś pisząc o Type59 zwolnił się z pracy, ha ha :DDD

  11. anonim napisał(a):

    Co za fałszywa kurwa odpowiada na te pytania ??

  12. Maxrime1 napisał(a):

    Serwer Eu3 nie jest potrzeby… WCALE… Wywala serwery w każdej dobrej chwili

  13. Tomek napisał(a):

    Naprawdę nie posiadamy możliwości, by sekretnie manipulować mechanikami gry. Mimo to wiemy, że ludzie pozostaną innego zdania, bez względu na to co powiemy.
    Tak samo z mapami, aż nagle sami napisali, że jakaś była za często i zmnienszyli jej szansę.. No to kurwa losowo czy jednak nie do końca?!

    • Sziszu napisał(a):

      Chodzi tutaj raczej o manipulowanie mechanizmami gry w czasie rzeczywistym, tj. wpływanie na konkretne bitwy, poprzez ustalenie, że dany gracz ma mniejsze szanse na wylosowanie maksymalnych uszkodzeń.
      Przykład z mapami jest nietrafiony, ponieważ była to zmiana globalna na czas nieokreślony i wpływająca na cały serwer.

    • 12qt napisał(a):

      Szansa wylosowania mapy może zostać łatwo zmieniona, Wyobraź sobie że jest ich w puli np 5. Każda może mieć przypisaną pewną wartość, i każda z tych wartości posiada równą wagę. Wystarczy zmniejszyć/zwiększyć wagę wartości odpowiadającej konkretnej mapie.

      • Anonim napisał(a):

        Nie jest to trudne , chyba każdy z was programował trochę w C++ (po za tym Wargaming ma wielu zdolnych programistów i zapewne wiedzą jak napisać kod który im pasuje ).

  14. Anonim napisał(a):

    Boże, co oni ćpają? Totalne oderwanie od rzeczywistości…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.