Aktualizacja 9.20.1: usprawnienia mechanizmu doboru drużyn

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

16 komentarzy

  1. braindeadbot napisał(a):

    T11E5 to będzie nowa premka poziomu 10 nie wiesz nie pisz ze literófka 😀

  2. jacek placek napisał(a):

    ale że ósemki ciągle rzuca na dychy to już k*rwa nie naprawicie

  3. buzk4 napisał(a):

    Robią te gre pod debili? W kolejnym patchu namalują weak-spoty, żeby wyjść na przeciwko nowym graczom.

  4. Binio napisał(a):

    Niech lepiej zmienia system aby dobierał drużyny pod względem skilla. Cała drużyna podobny wn8 i u przeciwników również. Średni wn8, np 1650 vs 1660 lub u pomidorów 760 vs 780. Nie byłoby wtedy nie bitew po 3-4minuty i wyników typu 15: 2.

    • Hunter_1313 napisał(a):

      W pełni popieram. Jeżeli nadal będzie z jednej strony losowało gości ze średnim WN8 na poziomie 600-800 po jednej stronie, a po drugiej stronie powyżej 1000-2000 WN8. Muszą uwzględnić WN8 w mechanizmie losowania inaczej żadne zmiany MM nie pomogą. Ja mam w d… balans doboru czołgów, jeżeli słabi gracze na dorobku jadą na wymaksowanych koksów. Nic im ten balans nie pomoże.

    • Diho orangutan napisał(a):

      Niby tak ale nie 🙂 wyobraź sb że masz 700wn8 i rzuca cię ciągle na graczy z 700-800wn8 i teraz stałbyś w miejscu jeśli chodzi o skilla :/

    • Antek napisał(a):

      Ale kolega może grać rankingówki i tam jest dobór w/g skila.

    • lenton napisał(a):

      Dobieranie graczy po skillu było by tragicznym rozwiązaniem, bardzo dobrym przykładem są bitwy rankingowe gdzie na tych najniższych rangach ( 1,2 ) gra się normalnie, a na tych najwyższych ( 5 ) bitwy są monotonne, kamperskie, nudne. Kolejny powód był by taki, że jak masz przewagę nad drugim graczem w skillu to możesz go praktycznie zjeść bez najmniejszego problemu oraz możesz być tak samo zjedzonym przez gracza który ma większy od ciebie skill a jakby WG zmieniło mechanizm doboru graczy to nie było by takiej frajdy z tej gry.

      • Anonim napisał(a):

        Jedyny mądry komentarz w odnośnie zmian w MM, aczkolwiek w rzeczy samej aż tak dużych różnic w średniej wn graczy w drużynie też nie może być.A druga sprawa-dlaczego WG przez ponad 5 lat mogło, a nie dokonało takich zmian?

  5. Anonim napisał(a):

    … stawić czoła (T110E5 – literówka) czy FV215b i im podobnym. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.