AW wprowadza kolejną łatkę – 0.20.3814

13 czerwca 2017 roku, od godziny 08:00 (serwer EU) i 01:00 PDT (serwer NA), obydwa serwery otwartej bety będą niedostępne przez przez 4 godziny. Jest to związane z wprowadzaniem aktualizacji 0.20.3814

scr1

 

LISTA ZMIAN – AKTUALIZACJA 0.20.3814

 

Główne zmiany

  • Zwiększenie szansy na wypadnięcie skrzynki z misji PvE
  • Naprawiono błąd w wyniku którego pojazd gracza pozostawał na zawsze „w bitwie” po tym jak gracz opuścił mecz przed jego zakończeniem
  • Naprawiono błąd w wyniku którego gracz był rozłączany zaraz po wczytaniu do gry
  • Naprawiono błąd w wyniku którego ikonki modułów znikały po otwarciu zakładki modyfikacje
  • Naprawiono błąd w wyniku którego ikonka nagrywania w meczu znikała, pomimo włączonego nagrywania

Pojazdy

  • Szybkostrzelność działa 2A70 używanego przez BMD-3 oraz BMD-4 zwiększyła się do 9 strzałów na minutę, wersja zainstalowana na BMP-3M może strzelać 10 razy na minutę.
  • Opóźnienie podczas przełączania broni w pojazdach: SPHINX, BMP-3, BMP-3M i BMD-4 zmniejszone do 0,25 sekundy
  • Penetracja pocisków przeciwpancernych na SPHINXie zwiększona do 200mm
  • Opóźnienie pomiędzy odpaleniem PPK u SPHINXa zmniejszone do 1,5 sekundy
  • Opóźnienie pomiędzy odpaleniem PPK na T-15 zmniejszone do 1 sekundy
  • Zmniejszono utratę celności podczas ciągłego strzelania dla T-15, Warrior i Bradleya
  • Naprawiono błąd wyniku którego M109A6 Paladin był niemożliwy do kontrolowania po zainstalowaniu modułu „ulepszony oporopowrotnik”

Prywatne bitwy

  • Naprawiono błąd w wyniku którego okienko prywatnej bitwy pojawiało się nad oknem z rezultatami bitew
  • Naprawiono błąd w wyniku którego twórca po ponownym dołączeniu do gry nie mógł uruchomić innego trybu
  • Naprawiono nazwy map w okienku z prywatnymi bitwami
  • Naprawiono błąd w wyniku którego można było zamknąć zminimalizowane okno prywatnej bitwy po kliknięciu ESC
  • Naprawiono błąd w wyniku którego klient zawieszał się po odebraniu zaproszenia do prywatnej bitwy
  • Naprawiono błąd w wyniku którego przycisk startu bitwy był niedostępny po tym jak twórca meczu logował się ponownie do gry
  • Naprawiono błąd w wyniku którego klient zawieszał się po tym jak neutralny obserwator dołączał ponownie do bitwy
  • Naprawiono błąd w wyniku którego jeden z obserwatorów nie widział ikonek przeciwnej drużyny

 

 

aw.my.com


barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

2 komentarze

  1. Robcio napisał(a):

    Ostatnio pobierałem łatkę 30 min. A na bitwę czekałem 40 min. 🙁 Niestety poddaję się 🙁

  2. Kk2 napisał(a):

    Po co ten patch?! Ta gra już padła!
    Przez ich partaczenie, wieczne czekanie, ciągły brak penetracji w wielu nazwach, typu zbyt duży kąt, czy wew bądź zew moduł, strzały nie w cel przy pełnym skupieniu na dobrych załogach…
    Najgorsze to istny spam rakiet przez niewidzialne pojazdy, gdzie systemy typu SOA nie działają…
    Również cenzura na forum gdzie napisanie komentarza o błędach i wadach gry kończyło i kończy się usuwaniem postów i banem za trolling…
    To ludzi odepchnęło i serwery świecą pustkami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.