World of Tanks – Obligacje

30 komentarzy

  1. luc napisał(a):

    I ch… z wszystkim powyższym. Praktyka ustawiania drużyn, która powoduje naprzemienne wyniki 3:15 lub 15:3. powoduje. że odechciewa się maksować załogę i dopalać czołgi.
    No bo jaki jest sens tłuczenia 5 perków, kiedy wynik jest z góry przesądzony – wygrana, choćbyś stał na respie całą bitwę, lub przegrana, pomimo zaangażowania w grę. Z bardzo nielicznymi wyjątkami. Pluton unicumów jest w stanie wyciągnąć bitwę, pomimo wrzucenia go do drużyny, ustawionej przez WG jako przegrana z założenia, natomiast przeciętny ‚zielony’ gracz jest w takiej sytuacji d..e. A wszystkie dyskusje na temat 2 procent w tą, lub w tamtą, są w przypadku randomów czysto akademickimi rozważaniami.

    • thorn napisał(a):

      No i co z tego, że są takie bitwy. Tak jest i będzie zawsze w mm z rozkładem losowym. Oprócz takich bitew gdzie jedna drużyna jest znacznie lepsza od drugiej jest też mnóstwo bitew a nawet większość w których drużyny są na podobnym poziomie i detale decydują o zwycięstwie.

  2. MaciejWróżbita napisał(a):

    Wniosek z w/w tekstu. Macie jeszcze w miarę normalne randomki przez 3 miesiące, a potem wpierdol w walce 1vs1. Jak się nie podoba to spierdalaj na niższe tiery.

  3. szpadyzor46 napisał(a):

    kupujta ludzie kunta premium i dużo golda i wincej czołguf premium bo to zajebista gra która was ruch…w…d

  4. ToJużJestNudne napisał(a):

    Płaczki załóżcie racje i już nie macie problemu, a zapewne większość z was nie gra na nich a dają 10% do wszystkie i w takiej sytuacji możemu mówić już o przewadze. A jeśli wam tak się wydaje, że jest to tak kolosalna przewaga to zapłacicie, a ja dla was zrobie, w tedy będziecie mieli swoje P2W

  5. piter70sca napisał(a):

    Tak nowe tryby,obligacje,dyrektywy,mapy w HD. A Matchmaking jak jest dalej spieprzony to nie ruszą palcem,zagrywka WG dajmy losowania 10 razy na dole stawki a 1 na top,już wolałem losowania z przed bo była większa szansa losowania na top niż to co teraz się dzieje.Ja czekam aż ta gra umrze i to będzie chwalebny dzień.Pozdrowienia dla hejterów.

  6. qiyi napisał(a):

    To mozna bedzie kupic do jednego czolgu 3 „ulepszone” wyposażenia? Myślałem, że można max jedno do jednego czolgu.

    Poza tym „Uznajmy, że jesteśmy fioletem, który wkłada w grę setki godzin każdego tygodnia.” – to nie jest możliwe, tydzień ma 168 godzin 😉

  7. marcysiek napisał(a):

    tak tak.. obliczenia obliczeniami a zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, chociaż nawet po tych fachowych „obliczeniach” i tak mi się to nie podoba… na medach które strzelają co 5 sekund, 0.5 sekundy szybsze przeładowania zrobi ogromną różnice. nie mówiąc już o takich jak maus, type 5 czy arty..

  8. Xee napisał(a):

    Autor chyba niezbyt wiele grał z skomplikowane gry. 1% to faktycznie mało, ale w tym rzecz. Tu 1%, tu 1,5% i zobacz co się dzieje.
    Aby mieć lepszy pogląd – porównaj „goły czołg” i odpicowany do granic. Ten drugi ma 32% lepszy DPM. 32%! Pewnie, róźnica przy samym nowym sprzęcie nie będzie taka gigantyczna, ale dobrzy gracze to tacy, którzy potrafią z pół procenta wyczarować
    wygraną.
    I notabene – 0,4s szybszego przeładowania na czołgu, który i tak nap… jak zły to nie jest mała różnica. Magazynkowce strzelają niewiele szybciej, bo muszą przycelować. Ruskie medy nie muszą.

    • Sziszu napisał(a):

      Owszem, ale by tak odpicować podany wyżej za przykład Obj 907 trzeba poświęcić 3 miesiące grania i to na dodatek świetnego grania, by za każdym razem uplasować się w 1 Lidze.
      To już spore koszta, ponadto sprzęt ten nie będzie używany na niższych tierach, stąd nowi gracze nie będą mieli z nim do czynienia (po prostu nie będzie to opłacalne, tak jak przy dyrektywach).

      Tak jak jest w konkluzji – te % dają przewagę, ale nie będzie ona często spotykana na polach bitew losowych, a jak już to tylko na kilku pojazdach w garażu danego gracza.

  9. Thorrand napisał(a):

    Poziom ONETU to mało powiedziane.

    1) Więcej obligacji zdobywa się ze skrzynek, które dostajemy za etap i sezon. Te 7750 to absolutne minimum. W skrzynce poziomu III możemy zdobyć aż 1 500. Na wyższych poziomach bonów jest więcej i częściej możemy je wylosować.
    2) Masakryczne błędy w obliczeniach dla przykładu z Ob907 – to nie jest skomplikowane, poziom gimnazjum.
    Z lepszymi modułami i dyrektywą DPM dla pojazdów poziomu X rośnie od 200 do nawet 350.
    3) Tak. Spowoduje to przewagę lepszych graczy nad zwykłymi noobami.

    Wasz artykuł nie poruszył innych ważnych kwestii typu: Bitwy ESL, Turnieje, CW.
    I następnym razem jak nie znacie znaczenia słów (P2W, F2P) to ich nie używajcie.

  10. Patryk napisał(a):

    P2W oznacza Play to win? Dyrektywy to nie jest Pay to win. Gdyby te wyposażenie można bylo kupic TYLKO w sklepie premium to wtedy można mówić o takim stwierdzeniu. Zacznijmy poprawnie używać stwierdzenia P2W. P2W może byc czołg premium, ale nie ekwipunek, na ktory musimy poświęcić nasz czas.

  11. pr0 napisał(a):

    Spokojnie, po jakimś czasie bedzie to można kupić za prawdziwe pieniądze bo do tego dąży WG.

  12. z0nk napisał(a):

    Spokojnie, spokojnie – jest to wersja beta, wszystko się może zmienić. Po pierwsze, skąd wiecie, że ulepszone wyposażenie zawsze będzie kosztować 5k? Może po płaczach ludzi będących za dyrektywami zostanie obniżony ich koszt bądź ilość dyrektyw możliwych do zdobycia? WG mieszało i miesza dalej, tryb beta daje multum możliwości do zmian w przypadku skrajnych opinii. Na efekty obligacjii będzie trzeba poczekać, dalej jestem za tym aby ulepszony sprzęt pozostał tylko w bitwach rankingowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.