World of Tanks – oficjalny portal z modami

8 komentarzy

  1. call_me_miyagi napisał(a):

    i tak najlepiej grac na czystym kliencie, a jak ktos sobie nie radzi to zawsze w warcaby moze pograc 🙂

  2. Kociak napisał(a):

    Super, ile lat ciężkiej pracy zajęło to wiekopomne dzieło? 😛

  3. Anonim napisał(a):

    Czyli WG bierze odpowiedzialność za oprogramowanie wytwarzane przez osoby trzecie? Odważny krok. Ciekawe kiedy będzie afera jak ludziom zniknie kasa z kont bo któryś moder postanowi rozpocząć nowe życie i „przemyci” w modzie backdoora albo keyloggera. Pokusa będzie duża. Bo jakoś nie wierzę w to, by WG za każdym razem rzetelnie i dokładnie sprawdzało każdego moda. W końcu czujność zostanie uśpiona i będzie po białorusku: przepraszamy, nasz błąd, ale nie nasza wina, radźcie sobie sami, macie 3 doby premki na pocieszenie 🙂

  4. Bruno napisał(a):

    No i to rozumiem. Nie będzie teraz wątpliwości co do niektórych modów.
    Teraz tylko czekać, aż płaczki nie umiejące zainstalować modów i wyzywające osoby używające modów od cheaterów nagle się zorientują, że do tej pory żyli we własnym kłamstwie 😀

    • tosiek19701 napisał(a):

      wybacz alemasz zrytą banię …mody w ogóle powinny byczakazane i liczyćpowinny sie\umiejetnności graczy anie mody ……dlamnie jesteszwykły mojcem Rydzukiem WOTa

  5. Nairda napisał(a):

    W końcu będzie można z czystym sumieniem zainstalować moda, wiedząc że jest on dozwolony

  6. kowal napisał(a):

    krok w dobrą stronę

    • Maryś napisał(a):

      Nie wiem czy to krok w dobrą stronę. Teraz się zaczną przeróbki oficjalnych modów i znowu będzie problem, co można dopuścić a czego nie.

      Wyobrażałem sobie to jako opcje wbudowane w grze…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.