Piaskownica – podsumowanie obu faz Piaskownicy

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

7 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
gcze

Na szczęście te zmiany zostały porzucone, były kompletnie idiotyczne , jedyny ich efekt to śmierć dla wszystkich papierowych pojazdów w grze i jeszcze więcej latającego golda.
Bałem się że WG będzie chciało je przepchnąć wbrew graczom , na szczęście odpuścili.
Na te odnawiające się apteczki jeszcze ponarzekacie jak po kilku poprawkach zaczną padać ammoracki co trafienie.

BSCpl

Czyli **** dalej bedzie campienie cięzarami, zamiast rozpierduchy 🙂

1234567890

Do zobaczenia za rok;)

trime

Co? Od kiedy HESH to HEAT?
“Ucierpiała natomiast bardzo „Godzilla” (FV215b (183)), na której gracze używają głównie pocisków HEAT. WG będzie nadal pracowało nad rozwiązaniem tego problemu.”
“However, British TDs, which primarily deal damage with HESH shells”
Nawet newsa nie umiecie przetłumaczyć dobrze…
Tak przy okazji FV4005, również ma to samo działo co FV215b (183).

CzesioKD

Akurat ogluszanie i battle assistant by WG spodobalo mi sie. Ludzie juz sobie dobrze radza z ogluszaniem i w miare gier, reaguja juz automatycznie apteczka :). Nerf DMG i zastapienie tego ogluszeniem na plus. No i te skupianie. Teraz Artyleria pomaga teamowi…

Anonimowo

Zgadzam się ale jedyny problem jest taki by team chciał współpracować z artą 😛 D a dobrego efektu musi to być dwustronna zależność a sami wiemy jak jest na randomkach