Prosto z Supertestu: zmiany na mapie Święta Dolina

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

14 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tomek

Update zrobiony pod kampienie tdkami w centrum.

anonim

tedekami nie gra się tak łatwo szczególnie bez wieżowymi szczególnie kanonepanzerem jakby miały taki sam zsięg widzenia jak medy to byś poczuł ich moc choć arta pastwi się nad nimi i osobniki z gold amo

ARM

ConqerorGC będzie miał pole do popisu, więc buff dla arty.

Paweł

Przy obecnej celności arty i czasie lotu pocisków nie będzie to aż tak wielkim ułatwieniem

Fat

Jak dla mnie powinny być miejsca gdzie arta dostępu mieć nie powinna bo to że arciarz wtrąca się do walki 1vs 1 to przesada poczeka sobie do końca pojedynku

Paweł

To przygotuj też miejsca dla złodziei fragów którzy podjeżdżają na sam koniec i walą z golda w HT co ma około 100 hp.

anonim

to usuń gold amo i problem rozwiązany

Tomek

Pytanie do deweloperów dlaczego HT jada na ten mordor ?
Odpowiem wam bo tam arta nie napierdala

l-maus

Suuuuper

Fat

A zapomniał bym nie można przyjąć zniżenia gór bo nie oto chodzi żeby arta wtrącała się w walki ciężkich tanków bo nie oto chodzi by ten syf arta wszędzie miał dostęp

rr

obniżenie gór w okolicach “4” – znów buff dla art bo przecież HTki nie mogą sobie po mordzie postrzelać spokojnie 😉

Fat

Mi się to podoba ale gdzie stanowisko dla lajtów

Anonimowo

Najwidoczniej w garażu…