WG Fest Q&A

m_xt5yd2ium

Odpowiadają Murazor (M), Slava Makarov (S) i Anton Pankov (A).

A/S: Próbujemy ustawić MM tak, żeby umieszczał graczy na mapach, na których jeszcze nie grali i przerywał powtórzenia tych samych map. Problem jest znany.

S: Udało nam się przygotować nową iterację Piaskownicy dopiero teraz przez problemy z działem odpowiedzialnym za interfejs. Sam nie jestem pewny, czy sandbox będzie na 8 tierach, ponieważ ta wersja będzie mechanizmem do testowania pewnych hipotez. Piaskownica powinna dać nam pewne odpowiedzi.

A/M: LT X tieru będą w następujących nacjach: ZSRR, USA, Niemcy, Francja i Chiny. Szukamy kandydatów w innych drzewkach. Aktualne lighty VIII tieru zostaną przesunięte na IX za wyjątkiem chińskiego. Cała akcja będzie miała miejsce w pierwszej połowie przyszłego roku.

S: Stary mechanizm bitew historycznych został zakopany i zapomniany. Coś nowego? Bądźcie cierpliwi.

A/M: Ochrona konta (podobna do tej w Steam i Battle.net) będzie poprawiona, właśnie nad tym pracujemy. Chcemy też zwiększyć użyteczność mobilnych aplikacji asystujących.

S/M: Radziecki modyfikowalny czołg pojawi się w przewidywalnej przyszłości i wydaje mi się, że się Wam spodoba (o unikalnym kamuflażu na serwerze RU).

M/S: To mało prawdopodobne, żeby WT E-100 powrócił w jakiejkolwiek formie. Jeśli pojawią się pomysły na ponowne wprowadzenie go to to zrobimy, ale aktualnie nie ma żadnej potrzeby.

M: Type 59 jest legendą. Może aktualnie nie jest najprzyjemniejszą maszyną, ale zdecydowanie nie jest też złym czołgiem. To najlepszy med swojego tieru.

content_makarov4

Slava Makarow

S: +-25% RNG obrażeń pozostanie bez zmian, tak samo z penetracją.

M: Dyskutujemy właśnie o mechanice LT 10 tieru. Będą miały swoje unikalne funkcje.

A: Niektóre złe mapy zostaną usunięte w przyszłym roku. Jeszcze dyskutujemy, które.

A: Tworzymy nowego WGC (Wargaming Center) – launchera łączącego wszystkie projekty WG. Będzie miał kilka funkcji: pobieranie w tle, pobieranie tylko w nocy bądź o konkretnych godzinach, itp.

M: Są plany szwedzkiej artylerii z 14 pociskami [W magazynku?], ale nie, nie wprowadzimy jej.

S: Zmiana w mechanice penetracji jest częścią nowego balansu, ale nie jesteśmy w 100% pewni, jak ją wprowadzić.

S: KV-5 nie musi być zbuffowany, dobrze sobie radzi tak, jak jest. Problemem nie jest brak balansu, tylko nieprzyjemna gra nim, a to niełatwe zadanie do rozwiązania.

ijq8V0m

Murazor

M: Mamy plany przerobienia i znerfienia Grilla 15. Jest bardzo popularny i toksyczny, a my wiemy, jak to rozwiązać.
S: Co śmieszne, na ostatnim Q&A ktoś powiedział, że jest za słaby i potrzebuje buffa.

A: Wydaje nam się, że misje osobiste są mniej więcej zbalansowane, ale jest kilka zadań, które trzeba poprawić. Nic nie ruszymy już jednak w pierwszej kampanii, nie chcemy, żeby wszyscy mieli T-55A i Ob. 260.

M/S: Póki co dwie szwedzkie gałęzie wystarczą, trudno powiedzieć, kiedy pojawi się więcej.

S: Nie będzie w naszej grze nowoczesnych czołgów tak długo, jak jestem jednym z dyrektorów.

A: Czarne czołgi były eksperymentem, ze względu na brak możliwości personalizacji czołgów. Efekt był dość słaby, musimy przyznać. To tyle, nie będzie w przyszłym roku czarnych czołgów. Slava ostrzegał nas przed tym.

S: Chcę część mechaniki z WoWsa w WoT. Nie zdradzę żadnych szczegółów, ale będą ogłoszenia.
A: Nawet projekty naszych kolegów mają rzeczy, które chcielibyśmy też wprowadzić.
S: „Szybko skradzione liczy się jak wynalezione”.

A: Pracujemy nad naszym własnym systemem zabezpieczeń. Zaczęliśmy już banować tych gówniarzy [cheaterów ~red]. Będzie więcej fal banów. Pracujemy też nad rozwiązaniem anti-cheat.

S: W rzeczywistości nie było testów systemu wielu wież. Mark I był obiektem gry, nie czołgiem, który mógłby kontrolować gracz.

S: Osobiście nie lubię mechanizmu maratonów [farmienia XP/dmg/fragów dla zdobycia nagród].

A: Będzie wsparcie dla modów dźwiękowych.

S: Plan rozwoju na przyszły rok jest nadmiernie nasycony funkcjami.

M: Nie będzie więcej czołgów premium z preferencyjnym MM.

A: Balans pojazdów, drużyn, map, artylerii, wydajności – 5 głównych kierunków rozwoju.

pankov (2)

Anton Pankov

A: Aktualnie nie ma żadnego progresu w sprawie nagród za tankowanie (odbijanie dmg), nie jest pewne, czy w ogóle się pojawi.

A/S: Balans 3-5-7 się pojawi, ale będzie ciut bardziej złożony.

A: Nie ma planów, żeby sprzedawać żeńskie załogi w najbliższej przyszłości. Aktualnie są jedynie nagrodami za misje osobiste.
A/S: Musimy też cały czas zrobić żeński dubbing…

S: Myślimy o nagradzaniu długo płacących, stałych klientów, ale nie OP sprzętem za kasę, sorry.

M: Scorpion nie był zmieniany w tym patchu.

Ź: WoT Express

Nie zapomnij podzielić się tym z innymi na...

Może Ci się spodobać...

8 komentarzy

  1. anoninm pisze:

    Type 59 najlepszym medem 8mego poziomu 😀 a to dobre 😀

    • Janusz WoTa pisze:

      W mojej opinii Type 59 nie jest ani zły, ani za dobry. Taki sobie z paroma znaczącymi zaletami i z paroma poważnymi wadami. A wszystko w zamian za preferencyjne losowania.

  2. Plum1973 pisze:

    Poszło w plen.
    Niesamowita gra, wkurza tyle osób a mimo to kilkaset tysięcy osób nadal w nią gra.
    Chodź zamknięcie serwera Korea i uwiąd edycji konsolowej to może są pierwszymi symptomami nadchodzącej przyszłości WoT’a.

    • Arzesz pisze:

      wot nigdy nie był tam popularny, zwyczajnie próbowali wejść na duży rynek ale nie udało się, koreańczycy wolą gry gdzie biega się małymi dziewczynkami z mieczem 2 razy większym od postaci, oni mają zupełnie inną mentalność nie pokrywającą się z grami wojennymi.

  3. anonim pisze:

    niema pogódź się i nie będzie

  4. Pan Darek z reala pisze:

    a polskie drzewo technologiczne??

  1. 19:39, 21 Grudzień 2016

    […] WG Fest Q&A – część I […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.