Q&A 20-09-2016: Slava & Murazor

Kolejna porcja odpowiedzi i stwierdzeń o WoT dwóch członków grupy WG: Slavy (S) i Murazora (M).

– Vspishka (rosyjski youtuber i streamer) stworzył film z łaty 9.15 o chińskim 112. Nie wypowiadał się o nim najlepiej. Wiecie, jaki był jego błąd? Nie poczekał do łatwy 9.16, w której to ten czołg dostanie solidnego bufa (podobno – przypis red.).

– Deweloperzy mają małe problemy z drugą gałęzią francuskich czołgów ciężkich, ale mówią, że warto czekać na końcowy efekt ich pracy.

– „Jest możliwość korekty systemu celowania, jednak istnieje wiele niuansów, które na tą decyzję wpływają. Przykładem jest odstawanie jednej linii czołgów od reszty. Wystarczy wtedy poprawić celność i zmniejszyć rozproszenie pocisków.”

– „Ciekawym jest karanie programistów za porażkę trybu Konwój. Mapa jest fajna, ale latanie samochodzikiem wokół innych, nawiedzonych ludzi, jest dołujące” – S: „Nie myl trybu rozgrywki z nowym reżimem”. (odważny śmieszek – przypis red.).

Q: Czy będzie współpraca z twórcami anime „Girls und Panzer”, tak jak to ma miejsce w WoT Blitz? Mam tutaj na myśli specjalne modele pojazdów, kamuflaze itd.
A: Możliwe, że dla serwera Azja coś takiego się pojawi, jak już.

23311_girls_und_panzer

– Będzie polski czołg w grze, ale pojawienie się kompletnego, polskiego drzewka ciągle nie jest pewne. 

Q: Czy macie jakieś zachęty dla graczy, by grali niższymi tierami? Obecnie czekanie na mecz w kolejce zajmuje około 1 minuty.
A: Mamy na to pomysł.

Q: Co myślicie o pomyśle graczy, by dodać mapę z trybu Konwój, jako arenę dla niskich tierów do trybu losowego?
A: Bardzo fajny pomysł. Mapa jest bardzo dynamiczna, ale wymagałaby kilku przeróbek.

– Deweloperzy będą testować rózne koncepcje rebalansu dla artylerii.

Q: Jakieś plany co do T34 czy Löwe?
A: Co do T34 nie, co do Löwe – tak

– Żaden, z obecnych czołgów lekkich VIII tieru nie będzie czołgiem X tieru.

– Gracze z serwera RU są bardzo „zadowoleni” z wiadomości, że czołgi lekkie X tieru będą miały cienki pancerz.

– Deweloperzy mają pomysł na nowy czołg francuski lekki, X poziomu. B-C zostanie tam, gdzie jest obecnie.

– Programiści chcą utrzymać koncepcję lekkich pojazdów X tieru na takim samym poziomie, jakim są na VIII tierach. Nie chcą tworzyć po prostu „wykastrowanych” medów z dobrą penetracją.

Murazor: „IS-5 dlatego ma dobre statystyki, bo grają nim tylko dobrzy gracze” (MiqT: Buahauahuahahahua)

is5

– „Deweloperzy nie muszą mieć wysokich umiejętności grania w WoT. Muszą za to myśleć.”

Q: Kiedy pojawią się mapy w HD? Dosyć sporo się o nich mówi od zeszłego roku.
A (M): Mapy są dużo cięższą rzeczą do adaptacji do HD, niż pojazdy. Głównym czynnikiem tutaj jest wydajność.

Q: A nie można po prostu dodać takiej opcji w menu graficznym? Takie to trudne?
A (M): Hahahaha, no tak, przecież to takie proste (sarkazm).

Q: Murazor, jak długo będziesz osobą odpowiedzialną za przedstawianie pojazdów, które są OP? Najpierw Scorpion G, który aktualnie rządzi na randomach, teraz 112, która zyska pancerz IS-6.
A: Moim zadaniem jest omawianie tylko obiektywnych statystyk, jak obrażenia pojazdu, zdobywane doświadczenie czy ilość pojazdów danego typu w grze. Nie przekazuje Wam mojej prywatnej opinii o nim. Scorpion okazał się dobrym czołgiem, mimo swoich nielicznych wad. Nie jest zły i daje sporo radości z gry. Równocześnie jest łatwy do zniszczenia – nie jest zbyt szybki, a i świeci się po strzale jak choinka. Mogą go pokonać nawet 6 tiery. Poza tym, jakbyśmy omawiali te gorsze pojazdy, zaraz byłby lament, że namawiamy Was do zakupu szrotu.

Q: Czy dodacie do gry czołg VIII tieru Premium, z magazynkiem bębenkowym (np. Lorr 40t)?
A: Bez komentarza.

Q1: Kto był odpowiedzialny za wyłączenie chata globalnego?
A (S)1: Był to mój pomysł. Zostało to wykonane na próbę. Zobaczymy, czy będzie trzeba z tego rezygnować, w co osobiście wątpię.
Q2: Ale czemu chat został w ogóle wyłączony? Przecież to ludzie są problemem, nie sama funkcja.
A (S)2: Chat globalny nie jest niezbędną funkcją w grze.

Q: Czy tryb Twierdzy zostanie rozwinięty w jakiś sposób?
A (S): Mamy kilka projektów, by to zrobić. Osobiście nie podoba mi się obecna forma Twierdz.

– Deweloperzy mają pomysł na tryb gry tylko dla X tierów.

– Programiści pracują nad trybem obserwacji po śmierci. Chcą, by przełączanie się kamery na żyjących współtowarzyszy odbywało się alfabetycznie.

– T67 jest niezbalansowanym pojazdem i nie ma dyskusji, że wymaga on nerfa.

t67

Q1: Co byście dodali do pojazdów, jakby nie ograniczał Was silnik graficzny (BigWorld)?
A (S)1: Skrzynkę wódy na każdym czołgu (śmieszek – przypis red.)

Q: Czy modelami HD dla konsol zajmują się inne osoby, niż na PC?
A: Tak.

Q1: Jakie są przyszłościowe plany deweloperów na World o Tanks? Nie pytam tutaj o nowe mapy, czołgi itd. Chodzi mi raczej o to, czy jest coś planowane? Jakiś WoT 2.0?
A (S)1: Jest planowane :).
Q2: Pytam o to nie bez kozery. Samoloty umarły dawno temu, okręty też dogorywają. WoT rzuca się w konwulsjach…
A (S)2: Nic z tych rzeczy nie ma miejsca.

– Deweloperzy są zadowoleni ze statystyk KV-5 po ostatniej zmianie.

źródło: SR

MiqT

Gracz, amator dobrej animacji, kina wszelkiego, smacznej książki oraz… wieczne dziecko. Człowiek lubujący się w ciekawych dyskusjach, często idący na przekór wszystkim. Posiadacz bardzo specyficznego poczucia humoru, dzięki czemu skutecznie segreguje grono swoich znajomych. A tak ogólnie to misio do rany przyłóż.

1 Response

  1. Anonim pisze:

    Ciekawa tablica 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.